Tuesday, July 29, 2008

ultraman rumate aku ke...aku rumates_ultraman?


nie ultraman. rumate aku.

ini shyu@rumate aku. dia sangat meminati ultraman hinggkan aku turut terkena badi. kalo tak xkan aku boleh jadi rumates_ultraman. ye x??

betul.sungguh.bohong.tolong jangan percaya.

rumate aku orang golden sand. penah stress sebab xder tiket nak balik kampung. penah jugak mengalami mimpi ngeri dan mengigau menyebut-nyebut perkataan "tiket... tiket... aku nak balik. aku nak balik..." betul. sungguh. tolong pikir sebelum percaya.

penah juga mengakui "...tak senonoh betul..." apabila kekenyangan.

lagi berita mengenai rumate aku akan didedahkan sedikit masa lagi. terima kasih.

pesanan buat rumate: tolong jangan berani berkata apa-apa saat kau membaca entriku kali ini. no entertainment lol.

2 comments:

Anonymous said...

dear rumate ultraman,
apa kes nie msk entry benda alah nie...kan dah janji takkan kata2 apa2 sal ultraman..huh nie msti sal kes takde idea+story nak tulis nie...

takpe2 nanti kene arr..ingat kita nie rumate wakakakaka (gelak yg jahat)

chafizomie said...

pergh!! perlukah ku tulis entri berjudul "bagaimana mengubat dendammu rumate?".

wahaha >gelak gaya mantan taiko<