Wednesday, July 9, 2008

Devi


nie Devi. dulu wat practical sama-sama. ntah kat mana la dia skang.

dulu masa practical, aci redah jer. kalo dia xder xsgment, dia ikut aku. camtu jugak...kalo aku xder xsgment, aku ikut dia g xsgment. mana remaja tunggu opis!! paling best, bos aku paham sangat ngan isi otak aku ngan devi neh. dia sentiasa bersedia terima call dari aku atau devi tuk maklumkan der antara kami yang nak g menyibok ngan xsgment orang lain.

bos sporting, mesti la approve!

satu pasal devi ni...skill photography dia punya la teruk. zero. 40 kali dia amik gamba aku, 2-3 jer yang boleh pakai. hancuss

dulu masa practical.....tiap-tiap hari kitorang amik gambar. biase arr....guna mp4 kesayangan aku tu arr. walaupun tiap2 ari amik gamba....tiap2 ari jugak aku kena delete pic yang seharusnya direject. mendelete pic sendiri. nak wat camne dah....pic tu memang xdapat diselamatkan. devi....devi....

No comments: