Tuesday, June 24, 2008

CIK PINK-aku tak bersalah


Ini cik pink. sebab dia pakai pink, so aku panggil la dia cik pink. sesuai ngan orangnya yang macam bagus!!

cik pink ni aku jumpa atas bas. rapidpenang. masa tu kat jetty. aku rasa cik pink ni bukan orang sini sebab dia membodohkan dirinya. wala.....aku tak bersalah!!

sory arr cik pink, ko memang bersalah sebab buat bijak kat tempat orang.

alkisah cik pink ni sebenarnya telah menunjukkan rasa tak puas hati dia dekat atas bas. satu bas tu dengar dia membebel sebab sistem bas rapidpenang yang xsama ngan sistem rapidkl. kesnye sebab kat KL satu tiket untuk sehari. tapi kalo kat penang, satu tuket untuk sekali naik.

dah sudah.....xpuas hati sal tambang bas, driver bas yang kene. kesian pak cik tu. haila... agaknya la kan....kalo cik pink ni naik bas milan yang tunggu bas penuh baru nak jalan pastu siap xbagi tiket bas lagi.....per benda la yang akan kuar dari mulut dia kan??

No comments: