Monday, June 23, 2008

INDAH-aku tak bersalah [jilid terakhir]


err...semalam aku makan ais jagung arr. xjadi makan ABC.

Sambung cter....
seriously, aku nampak mulut dia terkumat-kamit, mata pandang luar dan tangan pegang al-Quran. jatuh rahang bawah seh! memang indah babe!! ingat tiap-tiap hari boleh nampak pemandangan macam ni...

pastu baru aku teringat. tadi mak dia senyum kat aku la.....tp masa tu aku bz melayan aunt kat stesyen bas tu. adeh!! nyesal xbalas senyuman mak dia.

pastu aku memang dah pegang MP4 aku. aku plan, asal dia toleh jerr, aku klik jerr terus. tapi, uiks....segan la pulak. dah la mamat ni engsem tahap matsumoto jun. pastu sure nye mak dia bagi title anak soleh!!

aku?? kang jatuh arr saham aku kalo g tayang muka depan dia ngan mak dia. lagipun....budak budak arr. aku rasa kalo tak 18 tahun, mesti 19. innocent lagi.

aku tak bersalah kalo sekadar memuji......keindahan. erk!! rasa macam indah lagi jerr dari tapak sulaiman.

No comments: