Thursday, June 19, 2008

MEMBACA-aku tak bersalah


Balik keje. letih tahap gaban kene belasah. aku letak beg laptop aku dengan penuh kasih sayang. pastu tengok rumate tengah tido. alahai....bestnye.

belum pun peluh kat ubun-ubun kering, aku ternampak sebuah buku. macam best jer buku tu.....kaler-kaler. aku rasa tu bukan milik aku. kalo bukan aku punya....mesti la rumate aku punya. kan?

tak dapat lagi menahan keinginan, aku atur langkah seperlahan mungkin. kang rumate aku terjaga, kantoi pulak. sekali aku baca tajuk buku tu......rasa macam nak gelak jerr kuat-kuat bagi rumate aku terbangun dari tido dia. Ceh!! buku ni pun baca.....

kalo korang, korang baca tak buku neh biarpon korang ditakdirkan xder teman sepanjang idup korang?? >PANDUAN UNTUK PENGANTIN BARU< har har har...

No comments: