Wednesday, November 19, 2008

[edisi lengkap] Memukul Hati [sepatutnya begitu]

pukul hati. bunuh rasa.

turning-kick
backhand
flying-kick
punch
strike
bek-hak

sepatutnya begitu.
tak mampu tipu diri sendiri pun...macam mana nak tipu orang lain.

dan kamu, encik yang bekerja di tingkat 58, KOMTAR. berhenti ambil 23 jam daripada 24 jam aku. boleh?

***
cha cha. anyone?
ultraman asyik lupa step.

***
aku: jee, apa tu?
jee: bonggol...
aku: bagus. esok saya tanya lagi ye...

dan aku sedang membina watak-watak alam menjadi pesona aku supaya nanti setiap kali mereka_mereka_yang_aku_maksudkan melihat watak-watak itu, mereka ingatkan aku.
tidak boleh tidak, jangan lupa rindu aku

2 comments:

Anonymous said...

ungkapan pukul hati, bunuh rasa tu puitis sangat. nak pinjam boleh? atau hak milikkannya kpd abg.

tapi sejujurnya, kalau wan wat sajak sendiri menggunakan ungkapan tu lagi baik...

chafizomie said...

it's yours.

wat sajak? hehe sy tak jumpa perkataan seterusnya..