Thursday, March 5, 2009

rumate yang chomel [baca: tak sedar diri]

ini adalah tajuk entri yang diberikan oleh ultraman. walaupun kelihatannya tak cukup sifat yang membolehkan aku terima untuk digunakan di sini. tak pe lah..saje nak 'bagi muka' kat dia..


ok...ultraman baru sahaja dengan senyuman menerima dengan hati terbuka pujian aku yg mengatakan dia memang seorang yg baik ati kerana sudi menemani member satu projek dia duty jaga artwork mlm nie walaupun dia dah abis duty..

Dan aku pula sangat malas nak menyiapkan tugasan kerja aku yg dah bertimbun-timbun. Aku tau nanti jee akan mula membebel sal tue..ahhh seorang lagi member aku yg comel. Jangan bimbang aku masih lagi rajin dan ceria serta bersemangat bercerita tentang rumate ku yg comel serta merapu dalam blog nie..

Jumpa lagi di entry yg lain...ahhhhhhhh....bahagia betul dapat tulis entry..*&^*$% dengan tugasan aku tue ( x kata2 kesat atau apa sahaja yg korang pikir)

1 comment:

chafizomie said...

aku tak perlu buat pengakuan bersumpah untuk buktikan yang aku hanya tulis tajuk entri dan para pertama sahaja.

entah lah..aku pun hairan kenapa ultraman dan jee menggunakan identiti aku untuk memuji diri mereka sendiri di blog aku.

sungguh aku tak tahu.