Friday, October 24, 2008

Mungkin mereka tipikal dan aku taklah complicated sangat!!




Bukan sama ke?heh

Siresly….masa aku banyak dihabiskan dengan membaca blog-blog yang ada di pasaran.pasaran?? gasak. aku suka cara mereka menulis. Deep.

Patutnya aku sarankan mereka ambil kelas dr. azwan-penulisan@546rencana. Tentu dr bujang itu gembira menghabiskan malam-malam bosannya dengan bergelak ketawa membaca tulisan tulisan itu.

betul.sungguh.bohong….tolong google sebelum percaya.

Aku tahu membaca blog tidak akan membantu aku meningkatkan CGPA aku. Namun itu juga yang aku ‘petik’ setiap kali aku dalam talian.haih

Ya.aku perlu habiskan membaca buku free [the you in journalism] yang masih lagi di muka 13 walau sudah hampir setahun aku simpan buku itu. Ya aku perlu habiskan membaca supaya tidak ada mana-mana penaja serik untuk menaja lagi.

Itu bukan “?”[soalnya]
Kebiasaan, penulis penulis blog yang lelaki akan menulis dengan gaya deep tahap parlimen sesuatu isu besar atau akan membesarkan isu isu terpencil dan begitu juga yang perempuannya.

Memang deep.tapi aku juga muak…kerana gadis-gadis dari republik juga satu isu besar bagi mereka. Biasalah...takat posing depan cermin dan snap snap dan snap. Cara manusia mendefinisikan ketamadunan mungkin dah berubah. jangan silap.aku juga pernah rasa loya dengan situasi begitu namun kalau itu cara gadis gadis itu menambahkan kualiti hidup mereka, biarkan. Teori yang sama bila kau boring dan tak ada orang yang datang menghiburkan.jadinya kau terpaksa menghiburkan diri sendiri atau berpura-pura terhibur dengan orang-orang disekeliling kau.

Ah..mungkin aku silap. Tulisan ini bukan apa-apa.

Sudahlah. Entri ini bukan ‘deep’ macam Lucius Maximus atau macam Anak Mat Nor. Kau boleh delete terus dari bookmark kau sebab kau sedang buang masa membaca entri aku ini. Biarlah aku buang masa aku seorang saja.
Lihat.aku sudah mula kebosanan.


Ini bukan cerita bawang merah bawang putih versi mak kundur dan mak labu.tapi aku rasa nak bungkus sekarang.balik rumah kak aku di balik pulau. Kalau balik malam ini mungkin sempat lagi buat-buat terserempak dengan pakcik-pakcik doktor yang menyewa depan rumah kak aku tu. Ya..teori kebosanan yang sama. Aku masih perlukan entertainment hebat sebelum exam.dan aku sanggup redah hujan malam ni.

Hidemichi kimura. Betul aku tak sedar sejak bila aku mula mengambil sesuatu yang bukan milik aku. Sekarang...aku pulangkan.

Tolong berenti hubungi aku.mudah.sama macam dia lakukan pada aku.lakukanlah...sebelum aku yang lakukan begitu.

rasanya, aku patut bawak balik sekali baju-baju kotor aku.

senyum kalau betul.dan lagi...jangan panggil aku balik sini

5 comments:

Anonymous said...

tak tau nak komen ape.

chafizomie said...

jatuh.

bukan angin selat melaka yang tolak aku..mesti ultraman tak sempat bertukar ni...

Anonymous said...

aku mntak maf bg pihak hidemichi kimura.....

chafizomie said...

weh!! sorry

I'm sorry I'm bad
I'm sorry I'm blue
I'm sorry about all the things I said to you
and I know I can't take it back-buckcherry

Anonymous said...

lagu ape ko nyanyi tu??ko tujukn tuk spe??