Saturday, October 11, 2008

Siri Berdialog Dengan JEE


sedang aku tunggu bas masa nak balik raya...teringat nak msg jee. banyak sangat rasanya silap aku ngan jee. dosa terkumpul tak kira lagi..

bila dah sattle benda harus buat...jee inform aku yang dia nak wat rencana.columm kembara. aku on jerr.

5 hari lepas raya...jumaayah msg aku. dia cakap nak wat rencana kembara. aku malas nak buang masa pk sal dia. aku reply "OK".

8 oktober 2008
jee: KP BK6 tak adil. berat sebelah. zalim!!
aku: jee...
jee: DISKRIMINASI.
aku: jee please

9 oktober 2008
jee: awak tak adil!!
aku: jee...sy betul-betul terlupa yang awak da gtau saya awak nak wat rencana tu. masa eng lan mention sal rencana baru saya ingat. sorry.
jee: xder xder... awk memang tak adil. nape awak bagi bestfriend awak tu wat kembara??
aku: jee...saya nak cakap 2 benda je kat awak. 1. saya mintak maaf. 2. saya harap awak faham kenapa saya biarkan dia wat rencana tuk columm kembara.
jee: [diam]
aku: [yes. jee dah xder ayat nk argue.heh]

aku memang macam ni.

2 comments:

Anonymous said...

dear rumate ultraman,
gila tak guna nye rumate..memalukan ultraman jea kalau yea pun kenelah hentam jee betul2..wakaka ehhh taklah awk nie ish2 sejak bila lak jd bestfrnd jumaiyah huh..bagus2



p/s: semasa komen ini dihantar jee berada di sisi..jadi ish smpai ati wak buat cmtue kat jee ( dipaksa oleh jee tulis nie)

chafizomie said...

heh.ultraman juga gagal bertukar. wat malu rumate jerr